majbrittzgunnarz

Alla inlägg under mars 2011

lyssnar jag på! :D

en utav mångaMångaMÅNGA bra låtar! ;D

just nu pendlar jag mellan att vara krasslig och

att känna mig LiiiiiiTe okej, men förtfarande

inte ''bra''. skippade träningen idag pga min taskiga hals.

Vi Åt VåFfLoR TiLL kVällSMaT! :P

På teve är det fotboll. jag tror att Sverige leder med 1-0 mot

Moldavien. Det är bra sverige ;)

nu får ni lite bilder, har inte mycket mer att bjuda på :)

men jag undrar om jag ska göra någon musiklista eller nåt?

kanske blir tråkigt, men man vill ju alltid dela med sig om bra musiktips, visst?

:D vises! /hagis


       


bild 1: Milla!!<33333333

Resten av bilderna: bilder från www.weheartit.com


Yummy! Nu ska jag äta lite kvällsmat. Det blir flygande jakob! ;P

Have a nice day! OCH GLÖM INTE ATT STÄLLA FRAM KLOCKAN!!!

See Ya Later Aligator! /hagis

Här kommer några härliga bilder från we♥it :D




 

 

'


 


When life gives you a hundred

reasons to cry,

show life that you have

a thousand reasons to smile

 

 

 


 


 


 

 

 

 

/Malin



Heeeeejpådej! :DDDDDDDDD

Idag var det fair play.

Vi kom 3:a i HELA VÄRMLAND!!!!!
WOOOHOO! det tycker jag är asbraa!!!

men jag orkar inte skriva om så mycket mer.

är astrött! (:

Oj, vi kom delad 3:a menade jag :) hihi

OCH VI FICK MC DONALDS!!!!!!!!

MUUUUUUMS!!! gottgottgottgottgottgottgott!

hejdåååå! :DD:D::D

/maliiin

helluu! :D

Idag när jag kom hem från skolan så

släppte jag ut Milla. <33333

Vi har en utebur på altanen så hon hoppade

runt där! :D

Sen gav jag henne jättemycket hö, och då blev

hon glad! =DDD (kommer bilder på det sen)

Och efter det gick jag in och värmde våfflor som var

kvar sen igår! mums! (kommer bild på det också)

Sen ska jag cykla till träningen! Ska bli gött o cykla! :)

ha de gött igelkött! /hagis i mbg! :D


  

Milla gillar hö! :D



Mums! det är med jordgubbssylt, socker, grädde och äppelmos, och sen en slät bulle! ;ppPpPpPPPPpPPppp


Milla! <33333333

heeej!   har kommit hem från skolan för typ ett tag sen så jag har ätit lite och nu sitter jag vid min datorn.

ska på träning sen!   det blir på kilsta så lite kyligt men annars bra!  

sen ska jag träna lite till på engelskan för imorrn är det engelska diagnos.  

idag var det kängrumatte också det gick bra tyckte jag  

 ses/wilma i mbg


Idag har jag vairt i skolan... (:

Sen kom jag hem och chillade litte!!!

sen blev det till att baka bullar med mor min!

Och sen kom pappa hem

och då gjorde vi våfflor! mums! :D

Jag åt 5 våfflor! kunde tagit en 6:e men jag var

såååå mätt! hihi! men det är 6 st kvar

så dom ska jag ta till mellis när jag kommer hem från

skolan imörra! 8D

nyss kollade jag klart på halv åtta hos mig.

Nu får ni lite egobilder på mig =D

hihi! jag har nyss skaffatWebcamMax förstår du! :D

ha de gött igelkött!! =DDD

/hagis i mbg!



  

hihi! :D

*gäsp*

å va trött jag är!   

och det är träning som en timme också!

men det är bra med lite motion. och sen får man ju träffa

tjejerna också!! :D *gääääääsp*

jag är trött.. -.-

Åt nyss upp min Obo'y! ;ppPPPppPpPp

mumsmums!

jag tror att jag ska ta och byta om till

träningskläder nu. Så vi ses nån gång!

ha de gött igelkött! =D

/hagis i mbg


här kommer lite bilder


    


bild 1 och 2: egobilder på mig! XD

bild 3: mbg! :D 

Presentation


MajbrittzGunnarz!
Bli ett fan redan idag, då blir du glad!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Favorit årstid?
 Sommar
 Vinter
 Höst
 Vår
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

majbrittzgunnarz gästbok !!


Ovido - Quiz & Flashcards