majbrittzgunnarz

Alla inlägg under februari 2011

Av MajbrittzGunnarz GunnarnasGunnar - 28 februari 2011 15:27

som rubriken lyder så säger jag bara omg! :o

Idag var vi i skolan, i vårat klassrum-aulan! :O

Ja, det är sant! det hade varit en vattenläcka i vårat riktiga klassrum,

så det blev aulan för oss...

haha! lite kul faktiskt! Ah, det hände massor, men orkar inte

prata om allt, eller skriva*.

Jag är litte trött förstår du ;)

Men vi fick besök av tidningen! höhö! kändisar!

yeeah! ;)

Nu dricker jag o'boy!

VA!? Min o'boy är slut!!?? :O

noooo! :'(

Idag ska jag göra SO-läxan och sen ska jag nog duscha.

O, juste! sen blir det Solsidan! Missade avsnittet igår. ;)

jaja! vi hörs! :D

See Ya Later Aligator!

/hagis i mbg! ;)

Av MajbrittzGunnarz GunnarnasGunnar - 26 februari 2011 14:18

Hallå, hallå!   

Har nyss kommit hem från fotbollsträningen,

vi körde stenhårt idag! bra jobbat tjejer! ;)

Jag har fått reda på att vi ska åka till Göteborg

och kolla på Håkan Hellström!!

Men det är i sommar, ungefär en månad innan PIP.

Och sen ska jag se honom på PIP också! =D

Riktigt laddad är jag nu! Ska bli jättekul! ;D

Snart ringer nog Wilma, vi ska va idag.

Sen blir det kalas för pappa.

See Ya Later Aligator!

/hagis i mbg (:

Av MajbrittzGunnarz GunnarnasGunnar - 26 februari 2011 09:22

  nååww vad söt pingvin!  heheheh heeej wilma i mbg skriver här!  

var på bowling igår det gick jätte bra! sen var jag med julia och malin i mbg!  hehhehee    idag ska jag på träningen och hjälpa till jag får inte springa jag är ganska förkyld en   men sen idag ska jag på bio   

nu kommer lite bilder sen igår!  

        


Av MajbrittzGunnarz GunnarnasGunnar - 25 februari 2011 16:44

Tjena tjena!  

Ja, det har redan hunnit bli mitt 3:e inlägg för idag.

Förut åkte jag och köpte present till far min, sen åkte

mor min och jag till Degefors och handlade hos pappa.

Sen åkte vi till mammas skola, som hon jobbar på,

för hon skulle hämta lite papper och så.

Och det är där jag sitter nu.

Jag sitter i skolan och skriver lite på datorn. (:

Som du kanske redan har märkt (eller inte)

så har jag gjort en ny omröstning. Rösta gärna!! :D

Ja, det finns inte så mycket mer att säga....

Eller juste! jag hörde ett jättebra talessätt !

''what does'nt kill you make you stronger''

och det betyder på svenska: det som inte dödar dig gör dig starkare!

Och det är ju sant! =D =D =D =D

Nu ska vi nog dra snart.

See Ya Later Aligator! /hagis i mbg :)

Av MajbrittzGunnarz GunnarnasGunnar - 25 februari 2011 14:02

Snart ska jag till stan med mamma

och köpa present till far min!

Som jag skrev i förra inlägget så fyller han år imogron.

Och jag har hunnit med att städa rummet också!

Tummen upp för det!  

Ska försöka hinna med att göra eng-läxan också. (:

 

Jadu det var inte så mycket mer att prata om, istället får du

kommentera och ställa frågot till oss. Och skriv gärna om det

är något du tycker att vi borde förbättra!

Vi vill VÄRKLIGEN, VÄRKLIGEN att våra fans ska

vara nöjda! :D <333333

Och vad kan avsluta det här inlägget bättre än en bild på

Ove Sundberg!!!!<33333

See Ya Later Aligator!

/hagis i mbg! :D <3

                                Nemen tjeeeeenare mannen!

                                  

                                       Han är ju så go!

Av MajbrittzGunnarz GunnarnasGunnar - 25 februari 2011 11:25

Nemen tjeeenare mannen!   

HAHA! hittar lite goa smilsar! Den här bl.a ;)

Märker du något annorlunda?? :D

JUSTE! Jag skriver i kursiv! ;D

Det är snyggt! Enligt mig, hihi! :D

Jahopp! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Men jag ska iaf städa mit rum och packa upp kläder

från min resväska. -.-''    kul..

Och efter det ska jag köpa present till pappa,

han fyller år imorgon! Grattis! :D <3333

 

Jag är sugen på att göra något nu, så jag tar och slutar mitt inlägg där.

See ya later aligator! /hagis i mbg

Av MajbrittzGunnarz GunnarnasGunnar - 25 februari 2011 09:38

heeej jag tänkte berätta om när jag och julia skulle till säfsen vi åkte ganska tidigt sen så åkte vi buss dit när vi kom dit så gick vi till värmestugan och tog på oss pjäxorna sen börja vi åka vi börja med att åka bebis backen två åk efter det så tog vi en svart backe direkt det var en fin backe sen så åkte vi i funparken där hitta vi massa genvägar som gick ut i skogen med massa gupp roligt roligt!  

vi åkte ner och skulle ta ankarlyften upp då jag rammlade av och julia fick släppa den ankarlyften och vi fick åka ner och försöka igen    vi klarade det andra gången  sen åt vi och så träffade vi alicia,emma,alva och elin så efter maten så åkte vi med dom sen åkte vi med bussen hem igen en rolig färd!  


  

ses/wilma i mbg

Av MajbrittzGunnarz GunnarnasGunnar - 24 februari 2011 20:58

Som rubriken lyder så ska detta inlägg handla om mina vurpor! :D

Det är faktiskt inte så märkvärdigt!   

Jag gjorde två ''storvurpor'', och båda var offpist.

Jag och några andra åkte offpist vid ravinbackarna, och första gången som jag vurpade då åkte jag in i ett träd! Och den andra gången så skulle vi åka i ett gupp (det var som en nerförsbacke och sen ett gupp, och det var också offpist)

och då åkte jag och bara flööööög! Jag landade på magen och båda skidorna löstes ut! XD

Ja, det är ju bra att kroppen tål mycket,

annars skulle jag ha ett brutet ben eller nåt nu....

Min trogne gamle vän ... kroppen!

See Ya Later Aligator! /hagis i mbg! :D

Presentation


MajbrittzGunnarz!
Bli ett fan redan idag, då blir du glad!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Favorit årstid?
 Sommar
 Vinter
 Höst
 Vår
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

majbrittzgunnarz gästbok !!


Ovido - Quiz & Flashcards